۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

نمایشگاه قرآن همدان قوه محرکه دستیابی به اهداف سند جامع قرآنی

نمایشگاه قرآن همدان قوه محرکه دستیابی به اهداف سند جامع قرآنی

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت همدان، قوه محرکه دستیابی به اهداف سند جامع قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی اظهار کرد: محتوای نمایشگاه، غرفه‌های برپا شده و مجموعه‌های فعالی که در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند، تناسب خوبی با شعار نمایشگاه یعنی «قرآن، امنیت و خانواده» دارد.

وی گفت: مجموعه‌های قرآنی استان، حضور قابل توجهی در نمایشگاه دارند، اما بخشی که در نمایشگاه‌های بعدی باید جدی تر دیده شود، دعوت از ناشران برجسته و مؤسسات قرآنی فعال کشور است تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

امام جمعه همدان ادامه داد: در نمایشگاه امسال برنامه‌های بسیار خوبی در حال برگزاری است و باید با بهره‌گیری از تجربه امسال، برای نمایشگاه‌های آینده برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر فعالیت‌های جامعه القرآن در زمینه حفظ قرآن کریم، تصریح کرد: این مؤسسه عملکرد بسیار خوبی در بخش حفظ قرآن دارد و فعالیت‌های این چنینی باید در نمایشگاه برجسته‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهداف سند راهبردی قرآنی گفت: این سند خلاصه تمام فعالیت‌های قرآنی استان و چکیده همه تلاش‌هاست، بنابراین اهداف این سند باید در برنامه‌ریزی ها مدنظر قرار بگیرد.

آیت الله شعبانی افزود: این نمایشگاه می‌تواند در راستای عملیاتی کردن بخشی از اهداف سند جامع، به عنوان قوه محرکه باشد و اگر بتوانیم سند قرآنی را در استان اجرا کنیم، بسیاری از خلاءها جبران می‌شود.

کد خبر 5760590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha